A lil’ Smoothie feat. Thomas- Who is gross. Look at those nasty yellow teef- EW

A lil’ Smoothie feat. Thomas- Who is gross. Look at those nasty yellow teef- EW

Shoulda changed those locks!Not that that’d help, really. Pythagrious has a way of getting into places- like our hearts *wipes tear*

Shoulda changed those locks!
Not that that’d help, really. Pythagrious has a way of getting into places- like our hearts *wipes tear*

So uh… This happened. Middle school me would have shat themselves. (In jealousy- probably)
NOSTALGIA! 
As for the Japanese- if any of that is incorrect I blame Google translate. 

So uh… This happened. 
Middle school me would have shat themselves. (In jealousy- probably)

NOSTALGIA! 


As for the Japanese- if any of that is incorrect I blame Google translate. 

Dress socks or regular socks? THIS IS IMPORTANT IN DORK LEVELS

Dress socks, of course!

look at that face they’re so proud of what they’ve accomplished here

*wipes tear away* It’s just… so beautiful. *sniff*!

BEACH TIME FUN- AW YEAH! 
Important note: He’s totally wearing socks with sandals. 

BEACH TIME FUN- AW YEAH! 

Important note: He’s totally wearing socks with sandals. 

"Let us stay for the night and I WON’T destroy your stuff! Eh?? EH? Good deal, right? I’m not hearing a no!" I don’t know what compelled me to draw this but… Here’s Viren and Kenny in Gravity Falls style

"Let us stay for the night and I WON’T destroy your stuff! Eh?? EH? Good deal, right? I’m not hearing a no!"

I don’t know what compelled me to draw this but… Here’s Viren and Kenny in Gravity Falls style

Asks 8152014

First and foremost I’d like to apologize for sitting on these and not replying promptly- I hope I did not insult any of you or upset any of you… I hope my replies now will suffice for the long wait! 

I’ll post all of them at once, as to not clog any dashes- haha. 

image

I admit, I kept this in my inbox for quite a while due to the fact that it made me smile- a lot!
First of all, I am honored that I have caused such a spark to ignite within you and secondly; thank you for taking the time to contact me and tell me this as well, as your elation has lifted my spirits! 

Read More

shenanigans and mischievous tom foolery are about to unravel faster than the fabric of the universe. (hint: It’s gonna be Kenny’s fault.)

vivzie-pop:

Art Trade with the talented Ken! of their funfun couple Kenny and Viren!
It was really fun experimenting with a pose like this! 8D
Kenny & Viren belong to Kendraw

WEHHH My heart- I adore this AND I LOVE THAT POSE- it’s so fun! and accurate- Cuz Kenny is totes plotting stuff. Art trading with you was fun, man! 8,D I love the expressions toooo. SHENANIGANS ARE ABOUT TO UNFOLD SOOOOO FAST- No escape QwQ *SQUISHES CHEEKS*

vivzie-pop:

Art Trade with the talented Ken! of their funfun couple Kenny and Viren!

It was really fun experimenting with a pose like this! 8D

Kenny & Viren belong to Kendraw

WEHHH My heart- I adore this AND I LOVE THAT POSE- it’s so fun! and accurate- Cuz Kenny is totes plotting stuff.
Art trading with you was fun, man! 8,D I love the expressions toooo. SHENANIGANS ARE ABOUT TO UNFOLD SOOOOO FAST- No escape QwQ *SQUISHES CHEEKS*

Art trade with Vivz! Of her characters Eiglet and Damian! They’re reading funny comics together c: I guess Eiglet is getting a kick out of whatever Damian just said 8,D 

Art trade with Vivz! Of her characters Eiglet and Damian! They’re reading funny comics together c: I guess Eiglet is getting a kick out of whatever Damian just said 8,D